Co s sebou
Vzhledem k předpovědi počasí doporučujeme vzít si s sebou teplé oblečení a nepromokavé oblečení (plášťenku).
Není nutné si s brát ešuš ani příbory, vše bude zajištěno. Můžete si vzít vlastní hrneček na čaj a kávu, pokud se chcete vyhnout kelímkům.
Registrace (infostánek)
Infostánek slouží jako první zastávka na festivalu. Slouží primárně pro odbavení účastníků a nasměrování na příslušné ubytovací prostory, případně na aktuálně probíhající programy. Na infostánku také rádi zodpovíme vaše dotazy. Je možné zde dokoupit vstupenky na festival, stravu nebo ubytování. Množství stravy k dokoupení je omezené. Na infostánku lze platit kartou.
Pro nejrychlejší odbavení přijďte na infostánek s připravenou vstupenkou (QR kódem) v mobilním telefonu nebo na papíře.
Infostánek se nachází uvnitř MUNI centra, viz. mapa areálu a otevírací doba je:
– čtvrtek 16:00-22:00
– pátek 10:00-20:00
– sobota 10:00-20:00
– neděle 10:00-13:00
Výdej jídla
Pateční strava je vydávána v jídelně na MUNI centru. V sobotu a v neděli je vydávána ve školní jídelně (viz. mapa areálu).
Časy výdejů
Snídaně – 7:30-9:00
Obědy – 11:00-13:00
Večeře – 18:00-20:00 v pátek, 17:00-19:00 v sobotu
Mapa areálu
Kulturní místa – sraz
Muzeum Vysočiny Jihlava: Špitální 44, 588 56 Telč-Staré Město (jihovýchodní část města)
Návštevní řád
Návštěvní řád festivalu najdete na stránce Návštěvní a organizační řád festivalu dobrovolnictví DORT.